23 Frågor till Tobson...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 8, rad 4 - vad står där?
4 dl vetemjöl.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En pappers-golvlampa från IKEA.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
OCC, Orange County Choppers. Inget vidare...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hm... 01.04 kanske. (Rätt svar: 01.58)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV´n... och min mage...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Slängde någon annans sopor.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hm... en tom festis-flaska, men innan det på www.kollektivetlivlinan.blogg.se.

8. Vad har du på dig?
Mysbyxor, en T-shirt och ett par apsköna sockor som min moster stickade till mig för någon månad sedan.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jo... jag drömde att... Nej förresten, vi hoppar det...

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss när jag tänkte på min dröm, men innan det till Tropic Thunder.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och några hyllor med pryttlar på. Orkar inte beskriva mer ingående för min röv och pallen jag sitter på är inte vidare kompatibla...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, Sandras sovställning i soffan.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaningen (?) Jag tycker att den borde komma med en skön fotölj... Annars helt ok.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Tropic Thunder.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Menar du förutom allt jag vill ha? Det första jag köpte skulle nog bli ett fint hus och några bilar.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan köra bil utan att bli arg på andra trafikanter...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Hm... I så fall skulle Keira Knightley vara hejdlöst förälskad i mig just nu...

18. Tycker du om att dansa?
Som med så mycket annat är det kul i lagom dos... och utan tjat från andra...

19. George Bush? Vem är det?
Ingen jag någonsin kommmer att få höra talas om igen hoppas jag...

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Ja du... Hummle och Dummle... Nej, jag har inte funderat på det.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hm... Välkommen kära VIP-gäst. Den fria spriten finns i baren till höger och alla villiga fotomodeller i jacuzzin till vänster...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt inlägg Tobbe! Jag får väl göra denna undersökningen i min blogg med. :)

Hoppas du fortsätter med uppdateringarna. :)

2009-02-26 @ 10:49:48
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha... Sjuka svar. Roliga frågeställningar.

2009-02-27 @ 10:02:34
URL: http://tarawells.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-03 @ 09:40:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; Jag bugar och bockar :D

Försöker väl göra det ;)

härligt :D

det går allt ;D

gör du då?

Ska jag ha ;D

2009-03-03 @ 16:32:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Missa inte min filmtävling i bloggen, gör lite reklam för den med ;)

2009-03-04 @ 22:59:41
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: cristina

hej hej nu är ja inne ¨kollar lite. hoppas du får en bra helg.

2009-03-07 @ 17:55:15
URL: http://charline.bloggagratis.se
Postat av: Beelzebjörn

Tack för ikväll.

Gott med öl.

Lisa hälsar god natt ;)

2009-03-08 @ 02:28:49
Postat av: cristina

jo det är ju min kompis som du bodde med i samma trapp. hon är gravid och ska ha om 1 vecka så det är henne jag är ute och valla. OCh vi kallar henne hennes namn A med string. det är en histora. ska berätta den för dig nästa gång.. asg

2009-03-08 @ 10:40:44
URL: http://charline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0