Tvätt- & skruvdag!

Idag är det tyvärr tvätta som gäller halva dagen och det är inte så mycket att tvätta är tråkigt, men när det jag hade velat göra under tiden (nämligen skruva ihop IKEA-möbler till badrummet) bara kan göras i andra änden av stan blir jag frustrerad... Att tvättkorgen var knökfull gör inte saken bättre och jag har dessutom lite av en grå dag...

Blir väl klar med tvätten framåt två-hugget skulle jag tro och då bär det av till ektorp (för att skruva möbler) där vissa delar av lägenheten för tillfället ser ut så här där man kan se att ekgolvet är på g och att fondväggen är uppe. I andra änden av rummet står min duschkabin och väntar på att bli monterad innan fredag (om allt går som jag vill) :)

  

Så här långt har vi kommit med väggen i köket. Själva köket kommer den 17:e. Jag tycker nästan synd om de som kommer med gerjorna... de har ju inte en aning om att lägenheten är högst upp i ett hus utan hiss och med smal trapp, he he

 

Jens kommer ner från Stockholm på fredag och ska hälsa på Palle, sin kusin som har sommarstuga utanför Norrköping, men vi ska ses och ta en lunch på stan och så ville han se lägenheten också förstås :) Det är inte allt för ofta jag är i Stockholm när Jens är i Norrköping, he he. Typiskt!

Nu ska jag gå ner och hänga tvätt fär glatta livet så jag blir klar någon gång! Vi hörs och ses. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så himla fint det blir då Tobbe! MÅSTE verkligen komma förbi snart! :) :) Kul med uppdatering med!

2009-04-08 @ 18:46:13
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du uppdaterar med lägenhetsprojektet :-)

När är inflytt tänkt??

Ska bli kul o se sen om man får komma :-)



kram

GLAD PÅSK

2009-04-10 @ 01:29:20
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Tobson

Sandra: Tack :) och du är välkommen!



Linda: Kul att du tycker det :) Ska flytta in till månadsskiftet hoppas jag och jag räknar kallt med dig på inflyttningsfesten! :)

2009-04-10 @ 11:46:19
URL: http://tobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0