Tusen frågor till Tobbe (T1) & Tommi (T2)

Frågorna snodda från Anders blogg!

Lovar du att svara ärligt på dessa frågor?
T1: Sure
T2: Ja visst

Smeknamn:
T1: Tobie, Tobson, Tobelito
T2: Korken, Yxi, Töttörö...

Låt som när du är ledsen sörjer till?:
T1: Hallelujah (med Jeff Buckley)
T2: Every Time I Look At You (med Kiss)

Beroende av:
T1: Koffein & Dineros
T2: Kaffe

Vad tror folk om dig?:
T1: Att jag alltid ställer upp.
T2: Att jag är elak tydligen.

Stämmer det?: 
T1: Nope, men folk kan ju få tro det om de vill... ha ha
T2: Japp... nej vars, men min humor kan nog vara ganska elak om man inte känner mig.

Vad får du oftast komplimanger för?:
T1: Min bil, ha ha...och att jag är trevlig.
T2: Jag kan inte komma på någonting... jag kan uppenbarligen inte registrera komplimanger...

Vad säger du för att imponera på någon?:
T1: Jag presenterar mig, ha ha
T2: Jag är tyst... skulle jag öppna munnen skulle jag bara imponera personen till döds! ha ha

Hur imponerar man på dig?:
T1: Tjejer kan klä av sig och killar göre sig icke besvär... ha ha, nej men det där är väl olika.
T2: Att stå upp för sig själv och sätta mig på plats tycker jag är imponerande... tjejer alltså pratar jag om!

Brukar du skratta för dig själv?:
T1: ha ha, absolut!
T2: Japp... senast till misstolkningen "nigger in a box", ha ha.

Äger du några converse:
T1: Vad fan är det?
T2: Nej, i helvete i heller!

Sprit, cider, vin eller öl:
T1: Öl i alla lägen, men sprit kommer tvåa...
T2: Öl über alles!

Brukar du bli för full:
T1: Nope
T2: Nej.

Vad har du för mobiloperatör:
T1: Tele2
T2: Tele2, born to be cheap!

Är du allergisk mot något:
T1: Jag är allergisk mot din mamma!
T2: Puckon, idioter, kretiner...

Har du haft sex idag:
T1: Nej tyvärr...
T2: Nej.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
T1: "ok, men ring sen när du är klar då"
T2: I´ll take the 5:th on that one.

Antal timmar sömn inatt:
T1: 8 timmar skön grissömn!
T2: 5,5 timmar.

Sov du ensam:
T1: Mm
T2: Ja

Brukar du komma i tid:
T1: Japp... hm... jo det brukar jag fan göra!
T2: Det får du fråga henne om... ha ha.
T1: Fan vilken dålig humor...

T2: Jag måste fan sova lite innan jobbet alltså! Ses sen...
T1: Dra åt helvete, din kyckling! 

När mår du bra: 
T1: När allt flyter!
T2: Packaaaa... (ljudet av en kyckling)

Hur känner du dig nu:
T1: Myspysig, ligger på soffan och slappar... typ...
T2: Zzzzz

Vad tycker du om fötter:
T1: varken bu eller bä...
T2: Zzzzz

Vad saknar du:
T1: Just nu... ***  :P
T2: Packaaaa... Zzzzz

Hade du en bra kväll igår:
T1: Japp
T2: Zzzzz

Favoritdryck på morgonen: 
T1: Med överlägsen marginal... KAFFE! ha ha
T2: Zzzzz ( men hade svarat samma som T1 om han inte varit en sån kyckling)

Rakar du benen:
T1: Skulle inte tro det!
T2: Absolut! jag älskar när mina ben är lena och fina... (Zzzzz)
T1: ha ha ha

När brukar du oftast gå och lägga dig:
T1: Mellan 23-01 typ... Beror lite på vart man är och vad man gör...
T2: Zzzzz

Är du blyg?
T1: Nope
T2: jag blir jätteblyg när jag möter söta killar...
T1: Jag vet, jag är ett svin! ha ha ha

Sysslar du med någon idrott:
T1: Nej, man kan skada sig allvarligt av sånt...
T2: Zzzzz

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
T1: Äh, för fan... Kom igen... det blir inte kärlek utan att man öppnat truten helt enkelt...
T2: Jag tror på tomten...

Har du spytt offentligt:
T1: Japp
T2: Zzzzz...
T1: Tommi har pumpat upp den största spyan jag någonsin sett i hela mitt liv en gång i Mauritzberg, ha ha.

T2 återvänder från sitt rum och hoppar in igen...

Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag:
T1: Jag skulle taffsa på mig själv tills jag blev blå... ha ha
T2: Ni hade inte sett mig den dagen, he he

Är du bortskämd:
T1: Hm... Jo, kanske lite...
T2: Ja.

Vad gör du i morgon:
T1: Kör grejor till lägenheten i Johans PEMA-bil, sen festar jag på kvällen :)
T2: Sover under dagen och jobbar natt.

Vad är det värsta du vet?: 
T1: Lögner & att vara fattig.
T2: Lögner, hyckleri och idioter.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
T1: Omg... inte fan vet jag... ska ringa min revisor, he he ;) Nej, kanske någon tusing +
T2: Jag slösar aldrig, jag investerar... ha ha. Allt på en gång!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
T1: Michael Jackson, ha ha ha... Mja, allvarligt så blir det Pink kanske...
T2: Det där är ju helt subjektivt och omöjligt att svara på!

Vad längtar du till?:
T1: Till sommaren, allt grillande och ölande :P
T2: Slutet på detta frågeformulär...
T1: ...och till slutet på detta frågeformulär...

Har du bra vänner och äkta vänskap?
T1: Ja.
T2: Ja.

En speciell dag du minns: 
T1: När jag var ca 10 år, tog ut en Sprite-flaska ur en kyl, halsade direkt ur (fast jag inte fick göra så) och upptäckte till min förvåning att det var hemkört... *kräääääk*
T2: När jag var tre år och tjöt i en sandlåda...

Hur gammal är du: 
T1: 22 år och oskuld! ha ha. ...eller 34 på g till 35 nu i november :)
T2: Övre tonåren, ha ha. Jag är 31.

Tycker du om någon just nu: 
T1: Japp
T2: Ja

Du samlar på:
T1: Brödlimpor
T2: Ägg

Gröna eller röda äppeln:
T1: Pippigula, ha ha
T2: Päron.

T2: Nu sticker jag till jobbet... Hej så länge!
T1: Dra åt helvete!

Vem ringer du när du är arg/ledsen
T1: Hm... Det finns några få personer, men jag nämner inga namn här.
T2: Jobbar.

Vilken tid gick du upp idag:
T1: Typ 10 kanske... Unnade mig lite sovmorgon idag :)
T2: Jobbar.

Har du sovit i din egna säng inatt:
T1: Japp
T2: Jobbar.

Har du strumpor på dig nu: 
T1: Ha ha... Vilken intressant fråga, men japp det har jag.
T2: Jobbar.

Är det okej att gråta:
T1: Ja, om man lipar av rätt anledningar och inte för att komma undan lindrigare eller för att slippa konflikt!
T2: Jobbar.

När grät du senast:
T1: Minns jag inte... men det var inte nyligen i alla fall... Hm... kanske lite till The Wrestler när han försöker reparera sin relation till sin dotter... Fy fan det var tungt...
T2: Jobbar.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
T1: Jag skulle ha jävligt kul, sen skulle jag förmodligen dö av alkoholförgiftning i en svit på någon lyxkryssare långt ute på Indiska Oceanen, ha ha ha. 
T2: Jag svär vid mitt liv att jag skulle ge den till Tobbe!

Bär du glasögon eller linser:
T1: The devil wears Prada!
T2: Jag borde ha både glasögon och hörselapparat, men jag skiter i det så folk får komma nära om jag ska känna igen dem och skrika om jag ska höra dem...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
T1: Nope.
T2: Jobbar.

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
T1: Mellan 10-11 typ...
T2: Jobbar.

Vill du gifta dig:
T1: Hm... japp, någon dag så... :)
T2: Jobbar.

Vill du ha barn:
T1: Japp. En knodd eller kanske två...
T2: Jobbar.

Är du bra på att laga mat:
T1: Japp, men har blivit lat och handlar mycket mat ute...
T2: Jobbar.

Är du flygrädd:
T1: Nej.
T2: Jobbar.

Hur vig är du:
T1: Som Bruce Lee och lite mer... eller verkligen inte alls...
T2: Jobbar.

Är du musikalisk?:
T1: Japp :)
T2: Jobbar.

Vad dricker du helst när du är törstig:
T1: Cola tyvärr...
T2: Jobbar.

Vilken är din favoritglass:
T1: Sandwich :P mmm
T2: Jobbar.

Tycker du om sushi:
T1: Nej, jag gillar lagad mat... Vi lever inte på stenåldern längre...
T2: Jobbar.

Vad äter du helst när du ser på film:
T1: GODIS! eller om det är mat så blir det Thaimat :P
T2: Jobbar.

Har du tandläkarskräck:
T1: Så in i helvete! Brrrrrrrr
T2: Jobbar.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
T1: Kvällsmänniska utan minsta tvekan!
T2: Jobbar.

Vilken ögonfärg har du:
T1: Blågrå.
T2: Jobbar.

Hur ofta tränar/motionerar du: 
T1: varje dag! Jag prommenerar till och från bilen flera gånger...
T2: Jobbar.

Kommentarer
Postat av: Anders

Moahahahahaaa!!! Skitkul! Jag skrattade högt för mig själv när jag läste svaren. Jag förstår att du (/ni) hade kul när ni skrev det där. :-D

2009-04-03 @ 08:27:22
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Tobson

Anders: ha ha. jag (och stundom vi) hade faktiskt askul :) sköj att du fick dig ett gott skratt!

2009-04-03 @ 09:19:40
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, en av de roligaste intervjuerna jag läst! Svaren va dock INTE roliga! :) :) Hehe!

2009-04-03 @ 09:21:19
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Tobson

Sandra: våra svar är roligast i hela världen, trattnylle! ha ha ;)

2009-04-03 @ 09:36:41
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahahahahaha =)

2009-04-03 @ 23:57:28
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Tobson

Linda: :) Vi lever för att roa pöbeln!

2009-04-04 @ 20:07:45
URL: http://tobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0