Måndag den 20 april 2009

Jag öppnar detta inlägg med en stilla fundering över följande molnformation som jag och Hasse stötte på efter en lång fika på Soda... Bra eller dåligt omen kan man undra!? ;)



Och hade tänkt fortsätta med lite bilder från festen i helgen, men då jag inte känner övriga pajsare som pryder bilderna jämte mig, så väl som jag skulle vilja i vissa fall ;) tror jag det blir bäst om jag låter det glida den här gången. För att inte röra upp allt för mycket starka känslor, för er som så gärna velat se mina helg-fest-bilder, kanske det dyker upp en och annan här vartefter...
 
Kvällen blev dock lite lugnare än jag tänkt mig gällande ölintaget, och med facit i handen så här efteråt började vi förmodligen öla aningen för tidigt för vår ålder ;) Det blev grillad fläskfile till hemlagad potatisgratäng (tack C) och det var gott så in i helvete!

Hystar in lite bilder på lägenheten också även om det bara är jag som är intresserad av utvecklingen på den fronten, Mjo, ok... kanske någon eller två där ute i bruset  ;) Börjar packa upp och montera lite kök ikväll redan, vilket känns mer än kanonbra! :) Sista bilden är min mamsing och hennes sambo som var uppe och kollade läget idag :)


    

Lägger in ljudklippet "Singing at teh Party" från filmen Nacho Libre med Jack Black som jag ska se en gång till innan domen faller. Den kändes inte så bra som jag hade hoppats på, men jag såg den ju med Tommi som inte gillar Shaolin Soccer så... Kanske helt enkelt borde se den med någon rolig person istället ;) Det här ljudklippet fick mig att asgarva och det har nog definitivt att göra med att det var en av de roligaste scenerna i filmen! Ni som sett den vet vad jag menar!




Det blir ett halvskapligt inlägg denna gång för snart är det dags att ta sen lunch och glida en sväng förbi sibylla-master och trycka i sig en kycklingburgare med ost och bacon! Nyttigt... Njaaa, men är man ute efter livskvalité så är man och det är ju knappast mitt fel att det är gott! Hej svejs på er och ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sluta ljug för dina bloggläsare nu Tobbe, skärp dig! Nu ska jag säga sanningen & inget förutom sanningen!



Tobbe åt INTE en ända kycklingbit idag på Sibylla. Nej för på lunch åt han bamse med mos & gurkmajonäs. & till middag åt han kebabtallrik med pomme & blandad sås, men den jag citerar: "godaste jävla såsen jag någonsin ätit!" :D



Tjokkizz! :P

2009-04-20 @ 23:05:43
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Tobson

"Godaste jävla vitsåsen jag någonsin ätit" till och med :P ha ha. Jaha, inte ens på sin egen blogg kan man ljuga ifred! Vart är världen på väg? ;)

2009-04-20 @ 23:20:28
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Timms

Upp med festkorten, dom värsta ligger ju redan på Fejjan! Eller??? Kul som fan var det iaf. Ha ha....

2009-04-22 @ 09:52:37
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Anders

Jag skulle gärna tolka molnsymboliken åt dig, men väljer att låta er simpla dödliga diskutera det vidare medans jag stiger till nästa sfär av vetande o visdom... :-)

2009-04-22 @ 21:43:13
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Tobson

Timms: Hm... du har rätt! kanske tar med några i nästa inlägg :)



Anders: Va bra att du stiger i medvetande... Då är du kanske snart ikapp oss andra då!? ;)

2009-04-23 @ 16:47:52
URL: http://tobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0