Stockholm, Kinateatern & The Umbilical Brothers!

image23
Jag ska inte slösa med orden och bara i all enkelhet beskriva den en-och-en-halvtimmes-show som The Umbiliocal Brothers bjöd på i Kinateatern i Stockholm i fredags... nämligen *AS-JÄVLA-GARV*... Så sinnesjukt bra att när jag lämnade teatern hade jag ont i varenda muskel i ansiktet och min hjärna var bara mosh...

Check this out: http://www.youtube.com/watch?v=QifM6Uz8taY

Före och efter showen blev det öl, öl och mer öl... och klubbar... från Pub Anchor till 6:e Tunnan i gamla stan... Käkade även en riktigt god gyros-tallrik på Hägerstensåsen... mmm

Lördagen började bra när jag vaknade ur min koma vid middagstid och vi käkade stor frulla med extra allt. Drog en sväng till ett shopping-center i närheten och lallade runt där i några timmar innan vi drog hem och gjorde oss i ordning för Schlager-Kväll hema hos några kompisar till Jens & Lovisa.

Det blev en kanon-kväll med Pasta & Löjromsås, öl, tonvis med snacks och asgarv framför TV´n när fantastiskt nördiga bidrag avlöste varandra framför våra ögon... Vilket skämt det har blivit SchlagerEM, men kul hade vi... :D

Nu är jag hemma igen och sitter här och funderar på vad jag ska göra... Vi får se vad som händer...

Och så lite visdom:
"Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt".
Källa: Spanskt Ordspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0