Ordspråket då!?

Jag påstod ju (i mitt övermod) förr-förra gången jag "bloggade" att jag skulle peta in ett ordspråk varje gång jag skrev någonting här fortsättningsvis... vilket jag ju naturligtvis helt glömde... Så här kommer ett...


Det bästa beviset för att erfarenhet inte funkar i praktiken är att hur många gånger man än avslutat en kärlekshistoria - så hindrar det en inte från att kasta sig rakt in i en ny...


Japp, och till alla kära vänner och bekanta som just nu undrar varför jag valde just detta ordspråk, lämnar jag blott följande kommentar: "Skit i det ni så lever ni längre!"

Besök gärna: http://www.youtube.com/watch?v=rW6M8D41ZWU om ni vill veta mer om kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0