Onsdag!

Jalla Habibi var det någon som sa till mig alldeles nyligen... (fast då gällde det mat) och för några dagar framöver tänkte jag applicera det uttrycket på mig själv... Har en hel del att göra och dessvärre inte allt för mycket tid att göra det på :)

Sitter här på kontoret utan chef, eller andra auktoritära personligheter, och med bara några få säljare i rummet bredvid. Det är inte många i huset idag och jag hör varken musik eller höga röster - vilket jag absolut skulle vilken annan vanlig dag som helst. Har precis tappat upp en kopp rykande hett kaffe och lutar mig tillbaka i min sköna arbetsstol och... loggar in på min blogg... så mycket för Jalla Habibi...

Jag sitter med en helt ny fantastisk design till Hälsogallerian... Jag själv (idé & design) och Oscar (idé & teknik) har slipat med finkorningt handsandpapper på varje liten funktion, och vänt och vridit på varje liten del av sidan. Igår pratade vi igenom de sista stora förändringarna över en lång lunch i solen på Sibylla på Lindövägen... ett riktigt bra ställe med trevlig personal, bra service och riktigt god mat förstås :)

Idag ska jag käka lunch hos mormor. Jag har fuskat lite och tagit reda på vad hon tänkt bjuda på... och det blir ugnspannkaka vilket är lite av en personlig favorit... mumma... :P

Ikväll kommer "grabbsen" över och vi ska slå ihjäl kvällen på något konstruktivt sätt... Jag är övertygad om att vi lyckas hitta på något minnesvärt :)

Veckans Filmtips:
Michael Clayton: http://www.imdb.com/title/tt0465538/
Cleaner: http://www.imdb.com/title/tt0896798/
Superbad: http://www.imdb.com/title/tt0829482/

Fantastiskt Citat:
"There is no reason anyone would want a computer in their home".
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

OCH PÅ TORSDAG NÄSTA VECKA ÅKER JAG TILL BORNHOLM PÅ LITE VÄLFÖRTJÄNT SEMESTER! Har aldrig varit där (tror jag inte) men det ska bli jäkligt kul och skönt att komma bort en stund... och med trevligt sällskap också  :D

image30

Kommentarer
Postat av: Anders

Avslöjad! :-) Haha, jaha, bloggande på arbetstid trodde jag var endast Da Boss förunnat... Men där ser man, lämnar kontoret en dag o genast börjar det bloggas... :-D

2008-05-30 @ 17:05:35
URL: http://www.anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0