LÖRDAG!

Salaam Maleikum! Då var det lördag ta mig fan och jag kom precis tillbaka från en sväng på stan som inkluderade loppmarknad, lunch och en STOR latte på Wayne´s, och de menar verkligen allvar när de säger stor... en liten hink typ  :P  och missförstå mig rätt nu för jag klagar inte!!!  Mumma!  :)

image35

Nu sitter jag och funderar på om jag ska låna ut bilen eller inte... kan ju vara så att man behöver den idag eller imorgon... hm... ja ja, vi får se hur det blir...

Ikväll är det grill och öl i parken innan vi rockar ner på stan  :D  Tog en "vit" kväll igår och slappade i soffan med god mat (pizza med ägg och bacon) en en bra film eller två... Somnade ganska tidigt och vaknade ganska tidigt också. Ska försöka ta igen det lite nu så jag orkar kvällen aktiviteter...  he he  ;)

ÄR INTE AVIS PÅ DE SOM MÅSTE JOBBA IDAG!!!  he he

Det kommer nog vara jäkligt mycket folk ute ikväll och musik n shit överallt så det blir nog riktigt griskul  :D  Får väl se vilka man sluter upp med under kvällen och natten, men fest blir det i vilket fall  :)  Hell Yeah!

5 dagar kvar till Bornholm! ...men vem räknar  ;)

Lite hasch-humor: http://www.youtube.com/watch?v=hgwvuLg7jOU

Svaret på gårdagens gåta var: Fläsk-lägg-etimation... och jag vet... fan vilken dålig humor  :D  ha ha

Nu blir det Siesta... sköööönt

Adiós

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, väljer att inte kommentera den andra kommentaren utan konstaterar bara att det blev ännu en lyckad kväll att spara i minnesarkivet... Bilder kommer senare i min blogg! :-)

2008-06-01 @ 12:19:56
URL: http://www.anderstankar.blogg.se
Postat av: Pega

Tjaa..Kul att du kom ihåg min blogg..vi var tvugna att dra för en polare ringde undrade vart jag tog väge,,hehe .jag ska få dem ikväll utav henne..visst ska jag hälsa;) hade ni kul då?

2008-06-01 @ 20:11:08
URL: http://chokoladaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0