Fredag... redan!?

Tjoho! Ja jäklars vad jag skriver nu för tiden... Är inne i en skön våg nu och med det fina vädret ute och allt så kan man ju inte annat än vara på topp!  Hell Yeah!  :D

Igår blev det ner på stan igen... som vanligt höll jag på att säga... ha ha. Vi besökte krogar i följande ordning: S:t George, Trädgårn, Bishops, Världens Bar, Wasa och så Trädgårn igen... Mycket folk ute nu veckan innan studenten, eller hur det nu ligger till med det där  ;)

Missade musiken i hörsalsparken - var det något att ha??? Ikväll blir nog lugnt som fan skulle jag tro... Laga lite gott käk, kanske ta en öl eller så och kolla på några filmer (SOFTA)... Man kan anmäla sitt intresse om man inte har något bättre för sig  ;)

Idag har jag träffat myten & legenden SIBYLLA MASTER i egen hög person! Få förunnat kan jag lova... Kan tyvärr inte lämna ut några fler detaljer då mästaren vill vara inkognito!  ;)

Dagens Låt: Jason Mraz med I'm Yours.

Dagens Gåta: Vad kallar man grisarnas (och jag menar vanliga grisar) legitimation?  :) Svaret kommer imorgon...

Nu ska jag jobba vidare!  Bye Bye alles!

image34

Kommentarer
Postat av: Anders

Fläsk-lägg-etimation!?

2008-05-30 @ 16:59:48
URL: http://www.anderstankar.blogg.se
Postat av: Linda

Heeeeeeeeeej
Lite party på fredag då... ska bli kul att ses igen :-)

2008-05-30 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0