Corona is King

Igår, Torsdag, kom jag hem från jobbet vid fyra någon gång, lånade bort min bil, tog en snabbdusch och begav mig ned till VB (Världens Bar) för att inta några iskalla Corona i sommarvärmen :P

image32

Där åt jag även den godaste kebabtallrik jag ätit på... minst tio år!

Sedan blev det Teaterbaren och ytterligare ett ställe (hemligt) innan vi hamnade i Folkparken med grill, dricka och gitarr... Trevligt som fan :)  Tommi dök upp senare och skjutsade upp oss till mig där vi ställde hans bil och drog åter till VB. När de stängde landade vi på ett fullkomligt smockat Wasa där vi bara tog någon bers var innan vi gav upp kvällen och vände hemåt...

Det var en riktigt bra kväll!  :)

ORDSPRÅK: "Oroa dig inte för morgondagen, om två dar är den över".

Exakt en vecka kvar till Bornholm och en apskön weekend i solen... ju mer jag tänker på det ju mer sugen blir jag på att åka!!!  :P

Kommentarer
Postat av: Jens Knudsen

Jaa och Själv så satt man på ett kontor hela j-la kvällen och skrev offerter... FAAAAAN va orättvist

2008-05-29 @ 17:16:50
Postat av: Sandra

Åh jag längtar med, det kommer snart va onsdag & sen torsdag då vi drar! WIEEEEEE! =)

2008-05-29 @ 20:48:01
URL: http://sandracrx.blogg.se
Postat av: Anders

Haha, jag vet vilket det hemliga stället var, men jag sparar det så att jag kan använda det i utpressningssyfte vid nåt bra tilfälle... :-D

2008-05-30 @ 17:02:04
URL: http://www.anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0