Biltvätt!

Hello!
Idag är en halvbra dag... Jag har jobbat lite på förmiddagen, men förlorat internet p.g.a. någon uppdatering de håller på med på Tele2 vilket i sin tur gör det aningen knepigare att jobba hemifrån. Av den anledningen sitter jag nu på kontoret istället och fixar lite inför en lång & hård morgondag...

På vägen till kontoret gled jag in hos Jemi & Co och fick bilen tvättad... vilket var bra för den hade mer eller mindre bytt färg från svart till död insekt... Ska nog hålla mig närmare 110 km/h nästa resa för det är riktigt knepigt att få bort flugor som envisats med att flyga in i min grill i 250 km/h... Men nu är den fin igen... :D

image26

Var på Wasa igår, helgens bravader till trots, och drog i mig några kalla... Det var riktigt trevligt... och det blev riktigt sent... Nu ska jag jobba lite och sen ska jag hem och slappa i soffan framför en film tror jag...

Vi hörs & ses era nyfikna as  :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0