Tisdag :)

Hello! Ännu en skön dag i Norrköping och känslan av att befinna sig i en gigantisk järn-panna på en gasspis... Sol & Värme...  Shit, jag börjar bli bortskämd :)

Idag var jag uppe vid åtta typ och drog till Jemi´s för att lämna av pärlan (mai rajd), och fick skjuts av Sandra så jag slapp gå från norrtull och hem... och det är jag ju glad för... tänk på all onyttig motion jag kunde fått i mig om jag hade varit tvungen att korsa stan till fots... ha ha... fast jag fick göra det sen i alla fall...



Jemi, med bröder, är det bästa som hänt min bil (förutom jag själv förstås) sedan jag köpte den!  ha ha

Under förmiddagen satt jag hemma och fick lite jobb gjort, men vid två drog jag hemifrån för en sen lunch på VB... min nya oas i sommar  :D   Sen blev det en kort fika i solen på Svallertorget innan jag hämtade saaben och drog ner på stan en sväng  ;)

image45

Har även varit hos Sibylla Mojj... eh, jag menar "Mastern" idag och fikat...  ;)  Thanks for the Coofee  :P

Nu börjar snart kvällen och jag har en känsla av att den kommer att kretsa kring park & öl, men inget bestämt än och allt kan hända  :)  Alla som vill umgås är välkomna att höra av sig!!!  :D  Natten är ung & jag ska jobba imorgon... ha ha... bra kombination...

Dagens Soundtrack: Lars Winnerbäck med "Stockholms Kyss"

Dagens Ordspråk: "Piskan är den bästa moroten"...   ;)

Ha de GÖTT ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0