Måndag

vad är det frågan om egentligen!?... jag skriver ju varje dag känns det som, eller vadå "känns som"... jag gör ju det!  :)  men det är kul att skriva och ännu roligare att gå tillbaka och sina inlägg, och kommentarer förstås...

Idag började jag jobba skapligt och körde så hårt jag kunde fram till lunch... och 'så hårt jag kunde' var inte extremt imponerande tyvärr... ha ha... hade i alla fall ett par effektiva timmar och det blev tillräckligt gjort  :)  så du kan ta det lugnt nu, chefen  ;)

image40

Efter lunch någongång blev det en kort tur till Folkparken och lite folk som var där, och därifrån ganska omgående till Gransjönäs-badet där vi slappade loss i några timmar... drog väl därifrån vid sex-hugget typ...

Har precis hämtat mamma från Söderköping då hon idag kom från skärgården med lite packning, och en tavla med massa indianer på som hon hade "fyndat" (!?)... ha ha... undrar vart hon ska hänga den för sin sambo!? ha ha

Nu håller jag på och packar lite inför kvällen. Vi var och handlade mat på maxi förut så vi kan göra mackor till resan ner typ, och jag har fixat lite annat smått och gott... Nu blir det dusch!!!  :)

image41

Hej då alla glada & ha en bra kväll!  :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

...kom jättelångt på en kommentar men kom på att jag hade slutat med sånt.

2008-06-02 @ 20:22:12
URL: http://sandracrx.blogg.se
Postat av: Anders

Jäklar vad du skriver!!! Jag är impregnerad... Kul, kul. Var inne o kikade på chokoladaas blogg, bra bild på er! :-)

2008-06-02 @ 23:31:23
URL: http://www.anderstankar.blogg.se
Postat av: Tobias

Tackar Tackar!
:)

2008-06-03 @ 11:16:54
URL: http://tobson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0