Måndag

Hello!

Sedan vi kom hem från Bornholm har jag bara tagit det lugnt, mer eller mindre... Jobbat vidare med Projektet Hälsogallerian och imorgon stänger vi ner hela skiten för en jätte-uppdatering med extra allt... ha ha... Sidan borde vara uppe igen till Fredag, men inga garantier! Har jobbat en hel del på det sista i helgen och ikväll, och nu ser det ta mig tusan riktigt bra ut!    :D



Har väl spenderat en hel del tid i Ättetorp den gångna veckan med min semsterkompis, som numer bara är kompis igen... alltså utan "semester" menar jag  ;)  Igår var jag ute hos Johan & Annika i Skriketorp och tömde det sista av en hel konteiner med ved... och festade på äppelpaj och vaniljsås. De vet hur de ska muta ut mig i arbete... ha ha! Fick tummen ur ***** och tvättade igår kväll också vilket var behövligt kan jag lova!

Min bil är i horribelt dåligt utvärtes skick för tillfället, men ska tvätta den senast fredag... även om det är dåligt väder... måste få bort alla miljarder insektslik som pryder fronten, ser verkligen förjäkligt ut!

Ska kolla på film ikväll hoppas jag... Har väntat på "What happens in Vegas" ett bra tag nu!
www.whathappensinvegasmovie.com/  Väntar på HANCOCK också, men det är långt till 18:e juli när den har premiär... har en känsla av att jag kommer tjuta av garv till den rullen... men vi får väl se www.hancock-movie.com/

Trots att jag handlade med mig bers från Bornholm har jag knappt hällt i mig en enda av dem... hm... både beklagligt och lite konstigt... får skärpa mig på den punkten... he he   FEST NÅGON!?  ;)



Midsommarafton är inte helt färdigplanerad än... Vet inte riktigt vad som händer under kvällen, men det löser sig säkert på något intressant sätt... What ever happens, happens...  Ska ut till Mamma & Tommi´s sommarställe i Gransjönäs och käka på eftermiddagen i alla fall  :D  Färskpotatis, gräddfil, gräslök & skinka... mumma!

Snart ringer nog Johnsson & då blir det väl att grabba någon sorts mat någonstans i krokarna... Får han bestämma blir det säker McDonalds, och jag ska väl erkänna att jag inte är helt motstridig på den punkten... he he

Måste även lägga in en länk till YouTube och en sjukt kul, och helt galen video från Japan och deras dolda kamera typ... ha ha... Skulle vilja se samma sak hända i USA utan att skämtarna blir stämda på miljonbelopp... Detta, mina vänner, är humor på riktigt  :D  www.youtube.com/watch?v=akgTcX1mqzc

Ha det gött alles!  Hörs & Ses!


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej. Hitta din blogg via Anders så jag tänkte titta in här och samtidigt också säga att du är taggad i en "utmaning" på min blogg också :o)

//Thess

2008-06-17 @ 18:27:53
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0