Dagen efter midsommar...

Idag är en dålig dag... och inte för att jag festade hårt igår eller så, för jag festade faktiskt inte alls, utan bara för att det är en dålig dag i allmänhet... Vaknade på fel sida helt enkelt... Det är många saker som snurrar i mitt arma huvud just nu och jag vet varken ut eller in gällande hälften av dem!  :S


Var på mammas land i Gransjönäs igår med familjen och käkade sommar-mat som färskpotatis och kassler med gräslök och grädfil, och jordgubbstårta till efterrätt... mumma! Efter det skjutsade jag hem mormor och drog hem för att dra vidare ut på staden och festa till lite, men det blev aldrig så... Säckade ihop medan jag var hemma och snusade till på soffan  :/  Sen var fest inte längre ett alternativ... Första nyktra midsommaren på många, många år... he he... får ta igen det vartefter...


Jimmy och Tommi tittade över under kvällen och vi kollade på film, fikade och garvade åt YouTube vilket ju var riktigt trevligt ändå... men fick schasa iväg dem vid typ ett för att jag var så jäkla trött... Jag har inte en aning om varför jag var så trött!? Jag har sovit gott som fan flera nätter i rad typ, men men... Sov nästan till tolv idag...


Idag har jag varit iväg till färgagården och fikat, och trots att det regnade en del så var det ändå skönt att komma ut och få lite frisk luft! Nu kom Jimmy precis med bullar och film för att pigga upp mig lite och det är ju trevligt  :)


Jo, ha det bra alla och hoppas ni får en bra helg! Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Elli

kika gärna in och läs och tyck till på min blogg :)

ha en superbra dag :)!

2008-06-21 @ 15:39:01
URL: http://whoknow.blogg.se/
Postat av: Thess

Tur att det finns fler som var på icke-fest humör denna midsommarhelg, haha.

Vi hade också lite planer på att stanna hemma när vi kom hem från hans föräldrar och jag vart nere hos min mor i viken men så hade vi ju lovat våra vänner att komma så man kände sig ju lite tvungen men ärligt så lockade soffan och tv:n mer så det var väl kanske därför det vart som det vart med drickandet :o) Men skönt är det.



Inge kul att vakna upp på fel sida, du får kliva upp på rätt sida i morrn (idag alltså) :oP Nää skämt åt sido men ibland så har man bara sånna dar och så är det bara, man får glädjas med att det bara kan bli bättre då :o)

Natti

Kram

2008-06-22 @ 01:28:18
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: TheFallenOne

hehe.. akta så inte huvet trillar av om det snurrar så dant i det.. ;Þ



Det kanske var tajm för lite nykterhet.. Din lever kanske uppskattar det.. S

2008-06-22 @ 12:49:15
URL: http://thefallenone.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Tråkigt att du säckade ihop... Själv var jag i Småland på midsommarfest o levde lantliv.

Men vi får festa till det ändå inom kort!!!

Vore faktiskt även kul att ta en fika eller så! :-)



kram Tillemar

2008-06-22 @ 15:46:48
Postat av: Töttörö

Jadu, värre midsommar kan man ju ha. Det var riktigt trevligt. Mer sånt =)

2008-06-23 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0