Shit happens...



Hola!
Jag börjar dagens, eller snarare nattens, inlägg med att säga "shit happens" för det är precis så det är ibland. Det mesta i våra liv kommer och går om vart annat och det är ju inget annat att göra än köpa läget!

Det känns som om det inte var så värst många dagar sedan jag körde min TV till mitt, mer eller mindre, nya boende och härom dagen körde jag hem den till stan igen... tillsammans med allt annat jag hade där... tillbaks till mitt "gamla" boende som jag är på väg ut från. Snäva vändningar i livet får en att känna att man lever... he he.

Detta är för övrigt min TV...



Ikväll har vi haft en helkväll hemma hos mig, och med "vi" menar jag mig själv, Tommi, Johnsson, Björna, Hasse och Alfvin. Trevligt som fan får jag väl säga - för vi ses helt enkelt för sällan nu för tiden. Vi saknade egentligen bara en person, Jens, som är på Åland och myser med sin sambo Lovisa.

Mja, vad mer finns det att tilägga... Hoppas på att en jobb-möjlighet ska bli till en jobb-verklighet inom kort... he he. Nu ska jag dricka en kall och god öl innan jag crashar ner i sängen, och medans jag avnjuter den ska jag INTE tipsa er om någon musik alls, utan helt sonika lägga upp ett gäng låtar som tillhör mina absoluta favoriter och som jag aldrig verkar tröttna på att höra...

Manowar med "The Power of Thy Sword".



Rammstein med "Spieluhr".



Stratovarius med "Hunting High & Low".



Metallica med "Master of Puppets".



Filmtips: WAZ med Stellan Skarsgård... Inget för känsliga magar dock... he he, men överraskande bra för att vara en låg-budget-rulle och storyn håller faktiskt hela vägen i mål.

Denna veckas slogan: "Kiss my ass. If you don't like me, I dont care!" ;)

Begrunda: Lätt fånget, Lätt förgånget... Ta ingenting förgivet...

Jaha, det var det! Ha de gött allesammen och simma lugnt...

Kommentarer
Postat av: johan

Beklagar....

2008-07-20 @ 10:09:43
Postat av: Anders

Aha, helkväll med boysen, det förklarar varför du valde att stanna hemma. Låter som en najsig kväll med tanke på tiden när ditt inlägg publicerades. :-)

2008-07-20 @ 14:17:46
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Hmm, skulle du flytta in hos nån eller in i en ny egen lägenhet och du flytta isär/tillbaka till din gamla? Hänger inte riktigt med.....

2008-07-20 @ 21:49:13
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0