10 års MSN-bilder!

Schalom! Idag hänger jag ut nästan alla mina msn-bilder jag använt de senaste 10 åren typ... Har plockat ut de som visats allra mest helt enkelt, eftersom säkerligen hundratals bilder passerat msn-rutan sedan starten. Fråga mig inte vad jag fick idén ifrån för jag har ingen aning... min teori är att jag har för mycket tid över... och just nu ganska tråkigt... he he



Från vänster till höger har vi två bilder från 1996-97 på Bäckgatan i Hageby där jag spenderat en stor del av mitt liv, en från 2007 på Cromwell (lagom dragen) samt en som jag använt från och till i några år nu...



Homer har man ju, som kille då, en hel del gemensamt med... ha ha... och sedan är det Jens och jag på Klingsbergsgatan när vi delade lägenhet där från 1998 (tror jag) och framåt några år. Sedan är det JR de dagar som varit mest enerverande, eller när jag varit som tjurigast och slutligen en från förra året på kontoret iförd en av tjejernas rosa gulligull-mössa. Hm... Lite gay, men vad gör man inte för sina trogna blogg-besökare... :)



Första bilden är från Ljura mellan 2003-04 (plåtad av Lina skulle jag tro) skulle jag tippa på, nästa från Kuala Lumpur Julafton 2007 (sent som fan efter många öl på stadens överfulla gator) he he. Sedan blev det ap-bilden jag haft en hel del (framför allt på Facebook) och slutligen en från typ 1998 kanske hemma hos Ockis i Hageby.



Till vänster är hur jag förmodligen skulle sett ut som sumo-brottare, sedan är det ett Hagebykort från typ 1997 på Bäckgatan igen, ett vackert kort från Geta på Åland 2007 och slutligen mitt nuvarande vanligaste kort från Bornholm i år och kanske ett av de bästa kort som finns på mig (Tack för det Sandra) :)

Ja, så var det med den saken... Det är väl bara för er alla att erkänna att detta kan vara det mest intressanta blogginlägg någon skrivit de senaste 600 åren! ha ha

*Fanfar* BEST OF YOUTUBE (ikväll i alla fall) *fanfar*... Några personliga favoriter!!! :) Spoon-Prank är riktigt kul (och ganska taskig) he he... och Japansese Pranks är sanslöst roliga och fullkomligt galna (speciellt ski-resort-spa-skämten)...

Fred på jorden!


Prank of the Dead!


Spoon-Prank!



Japanese Pranks!


Ett gott skratt förlänger livet heter det ju... undra med hur länge...!? Vi hörs och ses alles!

Kommentarer
Postat av: Thess

Haha vilka bilder :o)

Hoppas allt är bra.

2008-07-23 @ 18:44:09
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Thess

Du är lite dålig på att svara på dina kommentarer hörru :oP

2008-07-23 @ 18:44:53
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0