Min första blogg!

Jaha... 

Vem kunde väl ana att jag skulle ge mig i kast med en blogg!? Tjaa, uppenbarligen har jag fullkomligt förändrat åsikt i saken; jag som tidigare tyckt bloggar varit... lite... utvikande sitter nu framför en helt egen blogg...

Jag har ingen som håller en pistol mot min tinning, inget behov av att tala ut om någonting speciellt, jag tänker inte be någon om pengar eller lägga ut mig själv på auktion... eh... nja, det sista kan vara något förhastat att bestämma sig för nu... jag menar - pengar är ju inte allt... men det gör livet jäkligt mycket lättare att leva och stå ut med...  ;)

Nå... klockan har sprungit iväg, jag har jobbat hela kvällen (med stor framgång kan jag tillägga) och ett av de kanske viktigaste (och jag vill understryka att jag menar ETT av dem) ögonblicken i mitt yrkesverksamma liv kan eventuellt infalla under morgondagen...  Jag har nämligen designat och övervakat bygget av en helt ny portal på nätet... mer kan jag inte säga nu... he he... Förlåt mig alla ni som är precis lika nyfikna som jag...

I övrigt har jag varit lite sjuk denna vecka, men rest mig ur mitt plågade tillstånd (lite som som fågeln phoenix) och skakat av mig askan för att åter ta livet i skrevet... eller vid hornen kanske det ska vara...

Ok... Mitt första inlägg blev faktiskt lite längre än jag trott från början... Så kan det vara...

Sov gott; världen!

/ Tobson <out>

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad trevligt! Välkommen till bloggvärlden... och jag får äran att lämna första kommentaren! Jaha, snackar vi champagne på måndag då!? :-)

2008-02-08 @ 13:31:33
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Tobson

Eller på lördag... det blir vi, Kalle Baah & ett hundratal andra
;)

2008-02-08 @ 13:34:55
URL: http://tobson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0