Lyckat & Misslyckat; på en och samma kväll!

Hej igen...


Nu blev det ju tyvärr inte så värst lyckat, detta med att lulla ned på Wasa och se Kalle Baah in action... Det visade sig nämligen vara en oändlig längd svårare än väntat... och med oändlig längd menar jag då den überjävliga kö som sträckte sig en bra bit nedåt g:a rådstugugatan... Vem kunde tro att Kalle Baah skulle dra publik till Wasa så balkongen bågnade!?... Var dessutom Governor Andy där, vilket jag inte tror, kommer jag förmodligen att svära väldigt högt och ljudligt för mina kära grannar!


Ja, så vi vände hemåt åter till den fest vi lämnade bakom oss... alldeles nyss...  he he, men det var inte fel det heller!  :D  Alla blev så glada över vårt återtåg... och fyra flamsiga trubadurer på samma fest satte ribban; och grannarna grät säkert blod... men de kommer över det!  ;)


Imorgon... ...morgon... (om jag ska tro honom själv; yeah right) kommer en av mina bästa vänner, nämligen Jens, till lilla Norrköping från STORA Stockholm och gör mig den ofantliga äran... ha ha... Det ska bli skitkul att se honom igen vilket jag förmodar, ref. Historik, kommer ske på erftermiddagen vid... jag skulle gissa på 14-15-hugget...


Jag har, dagarna till ära, tagit lite ledigt (...eftersom min chef är en så fantastisk kille... *och jag vet inte alls att du läser min blogg*) ha ha


Nu blir det nattmacka, oboy och "The Name of the Rose" en riktigt grym gammal klassiker!  :)


Sov gott!


/ Tobson  <roger roger>


Kommentarer
Postat av: em.

lovade ju att skriva en kommentar. eller jag kanske inte alls lovade, men du sa att jag skulle göra det, so göra det I shall. vad himla misslyckat det låter det där, men du fick ju se film iallafall, that's nice! jag är ju i uppsala, i den lägenheten som jag fick (you know)..och min helg var ju..ja..spännande. kan man säga. också lyckad/misslyckad.

2008-02-11 @ 17:24:11
Postat av: Anders

Hehe, jo du vet ju att jag läser din blogg, så fjäska på bara...
:-)
Tack för kommenaterna i bloggen, alltid kul! Hehe, jo nån rostig talang har man väl kanske nånstans...

2008-02-12 @ 17:52:03
URL: http://toniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0