Lediga dagar...:)

I måndags kom Jens vid... 14-hugget ca... vilket ger mig 10 poäng & en polerad brödrost!  ha ha...


I enlighet med våra många traditioner käkade vi gyros-pizza på neptun, köpte cola och godis (på statoil !?) och drog hem till "Jimmy Bravo" där vi garvade arslet av oss den kvällen... ha ha... skitkul!  ... aaa, vad jag fick till det...


Igår gjorde vi stan, lunchade på S:t George (deras fläskkarré... värd att döda för) och var förbi bolaget också och inhandlade en del nödvändigheter till kvällen... beeeer... Det blev lite av varje, men en stark favorit blev Kirin Ichiban (Kirin Beer); ett japanskt öl som jag aldrig prövat tidigare... Gött!

Vi kollade på Kingdom of Heaven, käkade panpizza och provade oss fram genom ölsorterna... Johan kom över, ganska sent, men föll för den goda stämningen... eller för vårt tjat... ha ha... och föll in i ledet även han...


Efter några timmar framför YouTube *asgarv* lämnade vi hemmets lagom lugna vrå (till grannarnas överväldigande glädje) kring elva... och gjorde ett långt varv förbi Babyl House, Bishop & slutligen (...mot alla odds...) åter igen... Wasa... ha ha... Men kul hade vi!


Idag har varit en slapp dag och trots att solen skiner ute blir det film bakom neddragna jalusier. Eastern Promises... en perfekt dagen-efter-film... "I´m just the driver..."


Vi ska snart ner på stan och möta upp lite polare... sedan blir det nog hem till Jimmy ikväll igen och hänga lite...


Ha en skön dag... Ni som kan  ;)


/ Tobson


Min vän Knudisch!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0