God Damn It

Yo!  (en passande inledning med tanke på min bakgrundsmusik... som ni inte hör...)

Jag vill börja med att delge ett par uppriktiga ursäkter till alla er som, mot min förmodan; och till min förvåning, faktiskt läser min blogg! Aldrig hade jag anat att mina vänner var så nyfikna på mitt liv och leverne... Hädanefter skall det bli bättring... kanske...


Allvarligt talat tycker jag det är kul att ni kära läsare intresserat er för min blogg, men fullkomligt galet att ni inte lämnar en kommentar i syfte att förgylla min annars så vardagliga vardag... Kontenta: Kommentera, eller bli skalpera(de)! Ugh...


Så... Vi börjar med en Shitlist! Jag avskyr för tillfället...


...hostan jag haft/har nu i typ två veckor. Den måste vara något från yttre rymden! Kanske fick jag den av utomjordingar som en del i ett långt, obarmhärtigt och utdraget experiment för att pröva mitt tålamod till den absoluta noll-punkten. De måste ha tagit mig när jag sov för jag minns ingenting av det... Den har förstört mitt liv... tillfälligt...


...alla overkligt dåliga serier som går på TV... Jag vill bara gråta när jag tänker på dem... Jag har legat hemma, sjuk, ett tag nu och det vet ju alla hur det är (!?) Man ligger i soffan med tekoppen i ena näven och fjärren i den andra och gläpper, tills dess att siffrorna nötts bort, mellan alla 72 kanaler och det finns ta-mig-fan bara skit på var och en av dem...

Jag säger: inför spö-straff för alla former av deltagande i "days of our lives"... he he... (och jag vet en som kommer vilja slå mig för detta inlägg) ;)


...AVP2 för att den var så in-i-helvete, pinsamt, förskämt, härsket jäkla dålig! Har de som äger rättigheterna till Alien ingen stolthet alls, eller är de både blinda och döva!? Första filmen var ok, men detta var ett stort skämt...


...min lägenhet för att den inte städar sig självt... he he... nej, jag älskar min lägenhet... :)


Så... var det dags för en Hitlist! Jag diggar för tillfället...


...Petters nya skiva God Damn It... Ok, allt på plattan kanske inte luktar hallon, men det finns många bra spår... och den rullar i bilen på hööööög volym! Trevligt :)


...många av mina polare som jag känner att jag hittat tillbaks till och börjat umgås med igen... och det känns så jäkla rätt när tiden - sedan vi sågs sist - inte spelat någon roll alls, utan det bara flyter på som om allt vi gjorde då var häromdan...


...www.hälsogallerian.se, och alla som haft med den att göra från då tills nu... och det är inte många meter kvar till 99%... ;)


...fröken L som aldrig vänder mig ryggen... trots allt... och som jag aldrig skulle svika... medvetet...


...min home-boy-inne-boende Johan som snart blir big-boss i Göteborg! ;)


...Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street... ha ha ha... Hell Yeah! ...och Jimmys hemmabio!!!


...ägg på pizzan! mmm... och gärna med bacon också... *dreglar på tangentbordet*


...att en av mina bästa polare, Ockizzz, har träffat en brud som han verkar lycklig med! All good things comes to he who waits... eller så gör man som du: åker och tar det! ha ha :)


...att jag nästan är helt frisk... ska bara vända tillbaka dygnet också... he he


...min chef, Anders (toniochjag.blogg.se), för att han är en god människa... och lite konstig  ;)



Nu orkar jag fan inte skriva mer! Må ni alla få vad ni förtjänar... och sov gott ;)

/ Tobson  <O&O>

image9


Kommentarer
Postat av: Beelzebjörn

Faan... Varför sitter folk uppe hela nätterna framför sina datorer och skriver bloggar om sina liv, som om dessa hade allmänintresse?

Jag undrar, eftersom inte bara LÄSER, utan även sitter och KOMMENTERAR ett inlägg om NÅGON ANNANS liv klockan 06:55 en morgon. Definierar det min existens vilka bloggar jag läser? Har mina kommentarer någon signifikans i Det Stora Sammanhanget? Svamlar jag bara?

Haha... Ni lever och publicerar era liv - Jag recenserar dem - INGEN går säker!

Och hej förresten Tobie.

2008-02-21 @ 07:02:07
Postat av: Anders

Hehe...tack... Hmm... tror jag... ;-) Hahaha! "Lite" konstig!? Jo,jo, så kan det va, men som en kompis till mig skrev:
"Det finns två sorters människor; dom tråkiga och dom tokiga!" Hmm... jag tror jag vet vilken kategori dom flesta skulle sortera in mig i, men hellre det än tvärtom.

I övrigt, skönt att hostan från helvetet äntligen verkar flyttat vidare till andra offer. Hmm... kan det va så att hostan bara flyttar runt som ett slags eget väsen, den byter bara offer? Att summan av antalet hostningar på jordklotet ständigt är det samma!? Hahaha... Va!? Konstig? Nej, nu vet jag inte vad du menar...

Visst är det kul när man tar upp kontakten med gamla vänner som man inte umgåtts med på ett tag och man finner varann direkt igen. Sånt är jäkligt tufft tycker jag...

Nåväl, jag hoppas vi ses på kontoret snart...

2008-02-21 @ 08:09:33
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Sandra

Du förtjänar spöstraff! :) :) Våra bästa år is the shieet ffs!

2008-02-21 @ 08:50:05
URL: http://sandracrx.blogg.se
Postat av: TheFallenOne

Hmmm.. Att Anders skulle vara "lite" konstig är väl att ta i i underkant? ;Þ

//F.d. anställd på C.S

2008-02-21 @ 18:06:38
URL: http://TheFallenOne.bloggagratis.se
Postat av: Anders

Nu tycker inte jag att ni ska använda Tobbes blogg som "mobba-Anders-plank"... ;-) hehe

2008-02-21 @ 20:22:04
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Tobson

Mmm... jag är böjd att hålla med Anders där... Låt oss istället mobba Anders på hans egen blogg... ;)

2008-02-22 @ 01:42:51
URL: http://tobson.blogg.se
Postat av: Anders

Ha ha ha... Det är fritt fram, jag tål det mesta serru... :-) Bara att trakassera på, men var beredd på mothugg...

2008-02-22 @ 16:39:10
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Åsa

Well, well... SÅ förvånad kan du väl inte vara att folk visar intresse för bloggen?! ;-) Du för ju en schysst reklamkampanj för den på MSN... (garvar högt...) När hostan har intagit nån annan stackars sates luftvägar kanske det är dags att VI tar en fika?! Puss å kram...

2008-02-22 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0