From dusk til dawn...

Hallå igen...

Natten till idag blev helt sanslöst sen, eller tidig, hur man nu vill. Tidigare på kvällen hade jag lånat ut min hemnyckel till Lina & Cattis så de kunde hämta några filmer de ville kolla på... ha ha... Jag sa i och för sig att jag skulle vara tvungen att hämta nyckeln sen, men jag tror ingen av dem tänkt sig att jag skulle plinga på dörren klockan halv sex på morgonen...


Väl hemma lade jag mig i soffan framför tv:n och fick ett hejdlöst hostanfall... någon jävla efterdyning från sjukan jag hade förra veckan... har haft lite rethosta och så, men detta var något från en annan dimmension... Jag väckte självklart varenda kotte i lägenheten (Jens, som var på besök, & Johan, min inneboende)... Jag lovar att mina grannar älskar mig... he he  J


Idag, alla blodpumpars dag, har varit riktigt lugnt... Vaknade ju vid ett kanske och sedan slappade vi på soffan framför en dokumäntär om Roms invasion av Gallien... mycket intressant!


Johan åker hem till Göteborg ikväll efter jobbet, och Jensa åkte hem vid tre-hugget tror jag... Ska snart (förhoppningsvis) åka ned till deras stuga på Åland och festa till det lite  J  med grill och mer...



Nu ska jag vidare ut på äventyr... Kan avslöja att det blir tacos, film och jäkligt trevligt sällskap  ;)


Ha en bra Alla Hjärtans Dag... och kväll!


/ Tobson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0