FolkungaReggae, Mjöd & Pöbeln!

Jaha igen...

Igår blev i sanning en historisk dag... för mig och några få utvalda...  da shiet is up-n-running! Allt är inte helt klart än så jag håller på adressen ännu en stund... och varför skriver jag som om någon faktsikt läser min blogg!?

Den eviga optimisten i mig vägrar inse att jag är precis lika obetydlig som alla andra, eller är det kanske mitt ego... svårt att skilja dem åt ibland...

Igår stod Stoffe (www.stoffelive.com) i rampljuset igen... där han trivs som bäst... Själv blev det någon handfull olika ölsorter, men inte så jag känner mig alltför luddig idag...

Ikväll blir det som sagt nya festligheter på Pub Wasa - inte mitt första alternativ av pub om jag själv fick bestämma - och dit kommer Kalle Baah (och förhoppningsvis Governor Andy) tillsammans med en jäkla massa folk kan man tänka sig... Kan bli skitkul, bra ljud, god stämning och en alldeles... alldeles... underbar... Ahh, optimisten i mig tog överhanden igen... Men ska jag vara realistisk!? Det blir ju som alltid på Wasa - Massa folk, massa fylla, dåligt ljud och kvällar man helst av allt bara önskar man kunde förtränga... ha ha... Mja... där var jag kanske lite hård...

Ska dit i alla fall och sen får kvällen sluta hur fan den vill!

/Tobson  <out>

image2

Kommentarer
Postat av: Anders

Hahaha... klockren beskrivning av hur kvällarna på Wasa brukar vara! Men det blir nog trevligt ikväll, om vi bara lyckas ta oss in...
Ja, nu är vi äntligen framme vid starten, nu jäklar ska vi smacka in dom på siten... ;-)

2008-02-09 @ 16:03:08
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha det så kul på "sunkiga" Wasa ikväll... :-) Själv ska jag gosa ner mig i soffan och titta på schlagerspektaklet... Har laddat upp med smågodis och ostbågar så jag klarar ett mindre världskrig! :-) Puss å kram

2008-02-09 @ 19:44:48
Postat av: Sandra

Mer godis!?! Han fick ett ton! :D

2008-02-10 @ 14:53:29
URL: http://sandracrx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0