En skön helg väntar! :P

Hej svejs!  Det var ju ett tag sedan mitt senaste inlägg och det beror på en massa olika saker... men mest för att jag helt enkelt varit lat och gjort en massa andra viktigare saker... som bad, utflykter, filmkvällar, tv-spel, öl och sol...

Vad gäller badandet har vi Gransjönäs och Sörsjön som toppar listan!



Åkte till Stockholm i söndags förra veckan och hälsade på min farmor och farfar, och till Örebro i måndags för en jobbintervju... som för övrigt gick över förväntan! :)  Får se om jag får skörda det jag sått i nästan vecka! Spännande!

Vad gäller filmer jag sett följande: You don't mess with the Zohan, The Ruins, Silent Hill och WANTED! Zohan är en sjuk rulle med fullkomligt rubbad humor (he he), The Ruins är ganska seg och jävligt obehaglig på sina ställen, Silent Hill är klart bättre än förväntat och ganska häftig faktiskt MEN Wanted spöar dem alla med jävligt cool, galen och orealistisk action i klar matrix-anda (även om man inte blir lika imponerad längre) och en kul story...

Igår var jag i Södeköping och käkade kina på uteservering i det fina vädret, mumma! Trevligt värre!  ;)

Nu ska jag till systemet och handla go dricka till morgondagen (Corona is da shiet), och sedan blir det kanske bad någonstans... och grilla... mm, goodie!  :P  Nån som vill köra!?  ha ha 



Måste visa detta klipp också för er som inte sett honom förr... en tämligen okänd svensk reggae-artist med riktigt skönt gung och han uppträdde nu i veckan i Visby (och jag är inte alls avundsjuk på Anders och Stoffe som är där och semestrar... era as)  he he. Skål!



...och så lite skoj från Youtube också...


 



Måste köpa en present till Linda också som fyllde igår... Nåja, Armen i vinkel, blicken i skyn... Nu börjar min fest-helg  :)  Skål alla jävlar, vi ses i dimman eller när jag kommer ur den... ha ha

Kommentarer
Postat av: Beelzebjörn

Definition på vänskap:



"Vart hamnade du igår kväll då?"

"Du, jag vill nog inte snacka om det."

"Fan, var du med en kille, eller...?"



Man vet hur mycket historia folk har, genom att lyssna på hur grovt de hånar varandra.

2008-08-02 @ 18:20:53
URL: http://www.freewebs.com/cyberzerk
Postat av: Anders

Hehe, du bör va avundsjuk på oss för Diegojah var Gotlands-resans höjdpunkt trots att vi dessutom var på Tofta tillsammans med typ 2000 avklädda brudar, det du! ;-)

2008-08-04 @ 00:36:15
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: goooolan

vem är reagge artisten då? =) han var ju grym

2008-10-03 @ 06:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0